Custom Line 106 na testu: Leteća vila

5 MINUTES READ
00:02:10

Custom Line 106 je dizajnerski atraktivna jahta, posebno lijepo projektirana s obzirom na aspekt životnih potreba vlasnika, te moderna u svakom smislu. Ova ploveća vila ima i zavidne performanse koje možda nisu doslovno leteće, ali karakteriziraju impresivno djelo talijanskih brodograditelja

Prošle godine na sajmu u Cannesu imali smo prilike testirati novi Custom Line 106, jahtu predstavljenu nekoliko mjeseci ranije na sajmu u Veneciji. Za ovaj projekt su angažirali dizajnera koji je donio svježe ideje i nepogrešivo prepoznatljiv stil (koji samo malo koketira s postojećim modelima velikih Riva jahti). Francesco Paszkowski je uz pomoć svoje suradnice Margerite Casperini, koja je uredila interijere, tvorac novog Custom Line stila, a novi stil dizajna pomiruje sportski izgled s velikim volumenima i nevjerojatno prozračnom unutrašnjošću.

New Custom Line Yacht Back View 01
Krmena klupa na jahti Custom Line 106 može postati i sunčalište

Sportske linije Custom Linea 106

Zbog elegantnijeg izgleda silueta jahte ispresijecana je dugim prozorima, od kojih su neki i malo uvučeni u trup dajući mu potrebnu treću dimenziju. Na taj način je njen ‘wide body’ (širina je 7,3 metra) sveden u linije sportske jahte, s nešto izraženijim volumenom pramčane sekcije. Osim vizualne atraktivnosti, ovu jahtu krasi i detaljno razrađena ideja spajanja brodskih cjelina. Ideja da se krmeni kokpit spoji s prednjim, a ovaj s gornjom palubom koja je dvama prolazima spojena s unutrašnjošću, u praksi je izvedena sjajno. To se već na ulasku u krmeni kokpit primjećuje jer se staklena stijenka koja spaja kokpit i salon može u potpunosti rastvoriti.

Custom Line 106 Sun Lounge 01
Francesco Paszkowski odgovoran je za dizajn eksterijera Custom Linea 106

Istodobno krmena klupa može postati i sunčalište, a ako tome pribrojimo i za Custom Line standardnu izvedbu krmenog zrcala sa zaštićenim DMT (Dual Mode Transom) sistemom, kojim se krmeni prostor lako pretvara u lijepi ‘beach club’ (koji kao krmena garaža čuva Williams Diesel Jet 505 i vodeni skuter), onda samo u tom prostoru imate što raditi ‘cijeli dan’. U brodogradilištu u Anconi, gdje nastaju ove jahte, možete računati na finesu u uređenju interijera svojstvenu graditeljima zaista velikih jahti. Na primjerku koji smo razgledali u Cannesu interijerom prevladavaju svijetli tonovi, hrastovo drvo na podu, a tik i lakirano drvo dopunjuju topao i svijetao prostor.

Novi Custom Line 106 ne oskudijeva u ‘seksi’ dizajnerskim detaljima, poput materijala za izradu ogradica ili trodimenzionalnih oblika koji razbijaju masivne bokove i daju joj sasvim poseban dizajnerski potpis.

Ono što mu daje poseban ‘štih’ su golemi bočni prozori, po tri sa svake strane u salonu, koji su čak malo zakrivljeni prema van dajući dodatan osjećaj prostranosti. Prednji prozor se može po želji otvoriti, što omogućava izlazak na malu terasu. U salonu je smješten dizajnerski namještaj i stol za blagovanje za deset osoba, čije staklena površina dodatno reflektira danje svjetlo. Treba napomenuti i kako je visina u cijelom plovilu po novom standardu 2,1 metar, pa je ukupno stvoren ekskluzivan i nevjerojatno ‘lagan’ dojam unutrašnjosti.

New Custom Line Yacht Saloon 01
Salon novog Custom Line modela krasi dizajnerski namještaj
C.Line 106 Dinning Area 01
U sklopu salona talijanska jahta ima i stol za blagovanje za deset osoba

Četiri kabine za goste

U produžetku se na glavnoj palubi nalazi vlasnička kabina, koja je izvedena u širini trupa i čija širina u tom dijelu iznosi 6,5 metara, a sjajan volumen te kabine naglašavaju dva bočna okna od stropa do poda koja mogu po narudžbi postati i bočne terase. U potpalublju se nalaze četiri kabine, dvije VIP u krmenom dijelu i dvije s dva kreveta u pramčanom. Značajno je da su kreveti u VIP kabinama smješteni sa zaglavljem uz centralnu liniju s pogledom na more, čime se još jednom naglašava osjećaj prostora, a nama se jako svidjelo stubište kojim se spuštate s glavne na donju palubu.

Custom Line Yacht Master Bedroom 01
Dizajn unutrašnjosti prati onaj vanjštine, s oštrim linijama te visokim kontrastom u bojama i elementima namještaja

Na vanjštini ima više od 220 četvornih metara povezanih prostora, te smatramo kako je ova jahta pravo remek-djelo projektanta kao vrsnog poznavatelja života na brodu. Pramac krasi veliko sunčalište na donjoj razini s prolazom po sredini do sidrenog prostora i pravi ‘drugi kokpit’ ispred kormilarnice. Ispod njega je spremljen i dodatni tender (sjećate li se možda starih modela Manguste ili Maiore?), a taj dio je posebnim prolazom s lijevog boka povezan gornjom palubom površine 53 četvorna metra.

Potpis inženjera Ferrettija

Ona je i djelomično natkrivena tvrdim krovom s dva svjetlosna otvora pa je gotovo možemo smatrati trećom palubom. S nje se u trenutku spustite u krmeni kokpit – po našem mišljenju jednostavno i genijalno. Također, nova jahta ne oskudijeva u ‘seksi’ dizajnerskim detaljima, poput materijala za izradu ogradica ili trodimenzionalnih oblika koji razbijaju masivne bokove i daju joj sasvim poseban dizajnerski potpis.

Sretna obitelj na jahti
Otvoreni krmeni dio, prikladno nazvan ‘sun lounge’, ima površinu od 35 četvornih metara, sa sunčalištima i sofama sa stolovima

Za hidrodinamičke značajke jahte pobrinuli su se inženjeri Ferrettija koji su, usprkos dodatnih osam tona težine, zadržali iste performanse u odnosu na prethodnika (model 108), a jahta s dva MTU 16V pogonska stroja od 2638 konjskih snaga postiže maksimalnu brzinu od 26 čvorova, ali i plovi s dvanaest čvorova uz potrošnju od 170 l/h. Osim dizajnerski i inženjerski, novi Custom Line 106 napredan je i po ugrađenoj tehnici, poput integriranog mosta u kormilarnici koji proizvodi Naviop-Simrad ili naprednog softvera koji omogućava upravljanje svim zabavnim sadržajima uz pomoć jednog uređaja.

Italian yacht Private Terrace 01
Custom Line 106 u sklopu vlasničke kabine može imati i privatnu terasu

Ovu jahtu ne treba propustiti pogledati kada budete u prilici, a za kraj bismo ostavili izjavu njezina tvorca: ‘U dizajnu modela 106 naglašeno je mnogo prepoznatljivih detalja i dodane su nove stilske osobine. Kao što je očito na nekoliko mjesta, dali smo sve od sebe da uklonimo prepreke između unutrašnjeg i vanjskog dijela jahte. Nova tehnička rješenja i svi aspekti vanjskih i unutrašnjih dijelova jahte blisko su povezani, jer svi čine jedinstvenu strukturnu cjelinu, koju krasi savršena ravnoteža između oblika i funkcionalnosti,’ pojasnio je Francesco Paszkowski.

Tehnički podaci Custom Line 106

Duljina: 32,82 m
Širina: 7,30 m
Gaz: 2,03 m
Motori: 2 x MTU 16V 2000 M86 2217 mhp
Istisnina: 126 t
Najveća brzina: 26 čv.
Brzina krstarenja: 20 čv.
Spremnik za gorivo: 14.700 l
Spremnik za vodu: 3000 l
Graditelj: Custom Line
Zastupnik: MennYacht Group

Tekst Darko Šupuk

Fotografije Custom Line

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija Yachts izlog 2021 nova plovila Jahting

Nova plovila 2021.: Uzbudljive premijere stižu i u Hrvatsku

Najavljujući nova plovila i njihov dolazak u Hrvatsku kroz Yachts izlog 2021 predstavnici vodećih jahting tvrtki priželjkuju još jednu lijepu i zanimljivu nautičku godinu u …

Ovo je fotografija Ferretti Yachts 500 MennYacht Jahting

MennYacht na krilima grupe Ferretti

Malo je ljubitelja jahtinga na ovim prostorima koji ne poznaju Matjaža Murka, vlasnika slovenske MennYacht grupe, koja na našem tržištu zastupa grupaciju Ferretti, talijanskog proizvođačkog …

Ovo je fotografija Custom Line Navetta 30 u plovidbi Testovi

Custom Line Navetta 30 na testu: Umjetnost plovidbe

Nova Custom Line Navetta 30 duga je skoro trideset metara i ima pet kabina. S ovom jahtom talijanski brodograditelji izašli su iz svoje ‘komfor zone’ …

This is photo of a Custom Line Navetta 30 003 Jahting

Svjetska premijera jahte Custom Line Navetta 30 održana u Rovinju

Svjetska premijera jahte Custom Line Navetta 30 održana je u organizaciji kompanije MennYacht Group, jedna od vodećih u nautičkom poslovanju, s više od 25 godina …

This iis a photography of Custom Line Navetta 30 side view Jahting

Custom Line Navetta 30: Budućnost linije Navetta

Custom Line Navetta 30 prvo je plovilo brodogradilišta koje je nastalo kombinacijom vanjskog dizajna arhitekta Filippa Salvettija i dizajna interijera arhitektonske tvrtke Antonio Citterio Patricia …

Custom Line flota Jahting

Još jedna rekordna godina za Custom Line

Gradnja po mjeri, što je ključna specifičnost ovog brodogradilišta, očito stječe sve više poklonika: prošlu je godinu ta divizija grupacije Ferretti, sa svojih navoza u …

Ovo je fotografija CRN M/Y 142 Jahting

CRN napreduje u gradnji M/Y 142

Kuća CRN, legendarno brodogradilište koje sad pripada grupi Ferretti, lijepo napreduje u gradnji custom jahte CRN M/Y 142. Ovu aluminijsku megajahtu dizajnirao je tehnički ured …

Ovo je fotografija jedrilice ClubSwan 36 u plovidbi Testovi

ClubSwan 36 na testu: Monoklasa na raketni pogon

ClubSwan 36 iznenadit će vas performansama koje su plod izuzetno pametnih rješenja smišljenih u konstrukciji jedrilice, da bi je prilagodili modernim jedriličarskim trendovima u kojima …

Ovo je fotografija mercedes EQS Automobili

Mercedes EQS prva je električna luksuzna limuzina na svijetu

Model EQS je prva potpuno električna limuzina iz serije Mercedes-EQ. S ovom limuzinom Mercedes-EQ ponovo definira ovaj segment vozila. EQS je također prvi model koji …

Ovo je fotografja rolex satovi explorer Luksuz

Novi Rolex satovi za 2021. godinu

Rolex predstavlja najnovije kreacije koje su oživljene njihovim jedinstvenim urarstvom. Ovi nas satovi vode od najdubljih špilja do najviših planinskih vrhova, od vanjskih dijelova Sunčeva …

Ovo je fotografija Porsche Ladies Day 2021 Automobili

Porsche Ladies Day 2021.: Prvi Porsche event samo za žene

Povodom Dana žena, prvi put u Hrvatskoj organiziran je Porsche Ladies Day 2021., vozački event Porschea samo za žene. Odabrane dame imale su priliku isprobati …

Ovo je fotografija garmin sat Luksuz

Garmin MARQ satovi: Inspirirani strašću

Garmin je predstavio MARQ kolekciju. Serija je to povezivih satova kreiranih u skladu s tradicionalnim urarskim načinom izrade, stvorenih na temelju Garminove dugogodišnje baštine na …

Scroll to Top