Cantieri Estensi 545 Goldstar

4 MINUTES READ

Krstarenje klasičnim stilom

Talijanski lobster odlikuje se vrhunskim komforom, unutrašnjim uređenjem po želji vlasnika i odličnim maritimnim sposobnostima, pa je novi model brodogradilišta Cantieri Estensi iznimno ugodna jahtica, ali i pravi glasnik novih modela koje taj škver priprema za budućnost

Lobsteri koji su svoju osnovu imali u ribarskim brodovima s istočne obale SAD-a u svijetu jahti predstavljaju jako cijenjenu kategoriju brodova klasičnoga stila i odličnih maritimnih sposobnosti. U Italiji i kod talijanskih proizvođača popularnost ovog tipa broda dovela je do zasebne vrste pod nazivom Italian lobster, koji se odlikuje luksuznijom unutrašnjošću, modernijim stilom i sportskijim karakterom od klasičnoga lobstera. Upravo jedan od rasnih primjeraka talijanskog lobstera je i 545 Goldstar talijanskog proizvođača Cantieri Estensi. Jahtica koju smo imali priliku testirati na ovogodišnjem nautičkom sajmu u Cannesu prvi je primjerak novog modela brodogradilišta, a ujedno i prvi model u opsežnom programu redizajna čitave game. Kao takav, 545 Goldstar pokazuje očitu modernost u svome dizajnu. Mekše i zaobljenije linije trupa i veliki trapezoidni bočni prozori na trupu najuočljivija su odlika modernog dizajna, koji traži sve više svjetla u unutrašnjosti, ali koji je u svemu ostalome ostao dovoljno klasičan da nastavi tradiciju svoga brodogradilišta. Krmena platforma je uistinu prostrana, a njezin najveći dio se hidraulički spušta u more te služi kao lift za tender koji se može spremiti i u krmenu garažu za tender dužine do dva metra i trideset centimetara.

Cantieri
Unutrašnjost je dizajnirao Maurizio Zuccheri, koji je osmislio niz rješenja za raspored i uređenje

Dvije stube više od platforme nalazi se krmeni kokpit na kojemu je tek jedna vanjska sofa. U skladu s tradicijom lobster brodova, čitavi krmeni prostor je prazan, a prema želji kupca, brodogradilište nudi mogućnost ugradnje sunčališta ili stola za objedovanje. Bočni prolazi, kako priliči ovome tipu broda, široki su te nude ugodan prolaz od pramca na kojem se nalazi prostrano sunčalište te poveći prostor na vrhu pramca. Salon u kabini je zamišljen kao nastavak krmenog prostora te se odlikuje jednakom prostranošću i jednostavnošću prostora. Na lijevoj strani je sofa, a nasuprot nje kuhinja. Dublje u kabini, na za jednu stubu višoj razini, smjestilo se upravljačko mjesto te stol za objedovanje za šest osoba. Dizajn unutrašnjosti potpisuje Maurizio Zuccheri, a proizvođač nudi veliku mogućnost uređenja unutrašnjosti prema željama kupaca, počevši od materijala koji se koriste u unutrašnjosti do razmještaja elemenata. Ovaj specifični primjerak bio je uređen sa svijetlim drvom te bijelom kožom na stropovima. Isto uređenje nastavilo se i u unutrašnjosti trupa gdje su se smjestile tri kabine. U vlasničkoj kabini u pramcu poveći bračni krevet postavljen je pod kutem od 45 stupnjeva u odnosu na uzdužnicu broda kako bi se maksimalno iskoristio prostor i čitavoj kabini dala stojeća visina. Na lijevoj strani trupa nalazi se VIP kabina s bračnim krevetom, dok je na desnoj kabina za goste s dva odvojena kreveta. Sve kabine posjeduju vlastitu kupaonicu, s time da je ona u kabini za goste uskraćena za luksuznu tuš-kabinu s keramičkim pločicama koje se nalaze u kupaonicama vlasničke i VIP kabine. Već spomenuti novi prozori na trupu unose dosta dnevnog svjetla u sve kabine u unutrašnjosti trupa. Jedna od odlika lobster brodova je velika količina dostupnog prostora za dodatnu opremu. Tako se u prostoru ispod salona nalazi poveće spremište u koje se može smjestiti i kabina za posadu i kuhinja koja bi u tom slučaju bila za razinu niža od salona.

Cantieri
Prvi primjerak ima prostranu vlasničku kabinu na pramcu

Kod ovoga tipa broda prilikom testa nismo očekivali veliku maksimalnu brzinu, ipak, s dva Volvo Penta motora od po 725 konjskih snaga s klasičnim osovinskim prijenosom, 545 Goldstar je postigao solidnu maksimalnu brzinu od 33 čvora, dok je dvadeset čvorova prava ekonomična brzina za krstarenje. Treba reći da se u plovidbi 545 Goldstar pri svim brzinama ponaša kao klasičan poludeplasmanac. Valove uredno probija umjesto da prelazi preko njih, što je odlika specifičnog dizajna trupa koji će jamčiti dobro držanje na moru uz pristojne brzine. Za jednostavnost upravljanja, upravljačko mjesto je opremljeno s Volvo touchscreen chartplotterom i kontrolom motora, a za uplovljavanje tu su i dodatne kontrole preko joysticka. Ovaj model opremljen je s Humphree Interceptor trimom koji je najbolje ostaviti u automatskom modu za još ugodniju plovidbu. Na kraju testa 545 Goldstar pokazao se kao pravi brod za one koji traže klasičan ‘hemingvejski’ dizajn i imidž kakav ovaj brod pruža uz maksimalno ugodnu plovidbu, bez gubitka modernog luksuza ili mogućnosti da se brzo dođe na željeno odredište.

Tehnički podaci

TEHNIČKI PODACI
Duljina preko svega: 16,90 m
Širina: 5,00 m
Gaz: 1,45 m
Istisnina: 24,06 t
Motori: Volvo Penta 2 x 575 KS / 2 x 725 KS
Maksimalna brzina: 33 čvora
Brzina krstarenja: 20 čvorova
Spremnik za gorivo: 2.200 l
Spremnik za vodu: 800 l
Graditelj: Cantieri Estensi
Dizajn: Zuccheri Yacht Design

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Jahting

Dufour 530 stiže na Boot

Stil novog modela Dufour 530 predstavlja estetiku svog dizajnera Umberta Felcija u njegovu najčišćem izdanju: moćna krma i prepoznatljive linije trupa na prvi pogled odaju …

Cannes Jahting

Predstavljamo 10 jedrilica i katamarana za uživanje

Jedrilice i sve vezano uz pogon na jedra prvi put su zasebna tema na Cannes Yachting festivalu u desetak minuta vožnje brodom udaljenom Port Cantu …

CustomLine Navetta42 Testovi

Custom Line Navetta 42

Nova jahta koju Custom Line predstavlja tržištu je ‘puna superlativa’ i u potpunosti zaslužuje titulu najbolje Navette do sada porinute s njihovih navoza Razdoblje od …

Top 10, brodske ikone Jahting

Predstavljamo deset brodskih ikona

Predmeti možda ne sanjaju o tome da postanu legende, kao što to čine ljudi, ali ipak ima onih koji su, zbog neke izuzetne osobine, postali …

Stari Grad, Hvar Plovidba

Drevni Stari Grad

Jedna od najsigurnijih prirodnih uvala na Jadranu i grad u kojem se osjeti duh starih civilizacija Već na samo ulasku u osam kilometara dug starogradski …

Azimut S6 Testovi

Azimut S6

Inovativan. Profinjen. Luksuzan. Angažiranje dizajnera s iskustvom na puno većim jahtama rezultiralo je savršenom harmonijom sportskog pedigrea i jedinstvenih vanjskih linija Nakon samo tri godine …

nova generazija aperitiva Chandon Garden Spritz Luksuz

Prvi gutljaj ljeta uz Chandon Garden Spritz

Profinjen i drukčiji, jednostavan no intrigantan, Chandon Garden Spritz je nova generacija aperitiva, koji klasičan spritz podiže na sasvim novu razinu Savršene ravnoteže između slatkoće …

Jedriličar Filip Jurišić Sport

Prvi blog Filipa Jurišića za Yachts Croatia

Čovjek na moru nikad nije sam, lijepa je misao Ernesta Hemingwaya koja mi prolazi kroz glavu dok se na obzoru naziru škoji mog djetinjstva, a …

Sunreef 70 Anima Testovi

Sunreef 70 na testu: Performanse s pedigreom

Sunreefova ekspertiza i ovdje je došla do izražaja jer, uz čvrstu superstrukturu i trup, katamaran Sunreef 70 uz performanse nudi i obilje životnog prostora, koji …

Luksuz

štof by prostoria: Novi život starom namještaju

Zagrebački dućan Štof mjesto je okupljanja ljudi koji poštuju kvalitetan namještaj, autentične vrijednosti, majstorstvo i održivi razvoj, a veliki izbor tkanina za unutrašnju i vanjsku …

dubrovnik stradun Destinacije

Dubrovnik: Jadranski simbol slobode i ljepote

Svojom prirodnom ljepotom, bogatom poviješću, zavodljivim šarmom, ugodnom klimom i obalom neusporedive ljepote, UNESCO-ov grad Dubrovnik spada među najposjećenije mediteranske destinacije Dubrovnik kao da je …

Jahting

Svibanjski broj Yachtsa u prodaji

Novo izdanje našeg časopisa je na kioscima s pregršt zanimljivih tema Yachts Croatia u svojem 72. broju donosi test rasne jedrilice Scuderia 65, koja je …

Scroll to Top