Canados 888 Evo

by Yachts Croatia

Brodogradilište iz Ostije prepoznatljivo je po bezvremenskom dizajnu i vrhunskom umijeću ručne izrade po narudžbama kupaca

Od samih početaka sredinom prošlog stoljeća, brodogradilište Canados oslanjalo se na dvije stvari: maritimnu tradiciju staru tisućljećima i vrhunsko umijeće ručne izrade po narudžbama kupaca. Prepoznatljiv bezvremenski izgled punokrvne talijanske jahte, ali nadopunjen blago zaobljenim linijama nadgrađa, diskretnim usisnicima zraka, te velikim bočnim staklenim stijenkama u obliku suze, glavna su stilska obilježja eksterijera Canadosa 888 Evo. Na samom ulazu u brod dolazite na jednu od najvećih krmenih paluba u ovoj klasi, koja ujedno služi i kao velika blagovaonica na otvorenom. Prilaz decku omogućen je s krme stubištem sa svake strane, od kojih se desno stubište u cijelosti hidraulički otvara za smještaj tendera od 3,85 m direktno s uranjajuće platforme, koja omogućava komotno bavljenje svakojakim sportovima na vodi. Salon od neželjenih pogleda skrivaju harmonika vrata, a ulaskom u unutrašnjost primjećujemo interijer bez previše detalja, s pomno biranim materijalima, poput lakirane rebraste ebanovine, oraha, te tkanina kuće Rubeli, koji funkcionira kao ekskluzivan loft za druženje s probranim društvom. Upravo je salon dio Canadosa koji pruža najviše komfora putnicima, jer se rastvaranjem velikih staklenih vrata otvara prostor od same krme do kormilarnice isturene prema provi.

Canados 888 dovoljno je luksuzan i za najzahtjevnije hedoniste

Staklene stijenke od poda do stropa pružaju nevjerojatan doživljaj okoline i otvaraju pogled prema modrim horizontima s obiju strana, pa je tako svejedno hoćete li se zavaliti na veliku kutnu sofu ili sjediti za stolom uživajući u brodskom kužinavanju. Inače, potpuno odvojena kuhinja talijanskog brenda Boffi, električnim spuštanjem panela u obliku slike, otvara se za direktnu komunikaciju s blagovaoničkim stolom, a po potrebi se može sakriti od gostiju. Kad proizvodnju temeljite na vlastitim resursima, nesumnjivo je da ćete s ponosom isticati detalje, poput drvenog zaobljenog okvira stubišta, napravljenog iz jednog komada ebanovine koji natkriva skale, odnosno prilaz četirima kabinama. Vlasnička kabina je u pravom smislu riječi vlasnička, jer kako drukčije opisati kožni baldahin koji natkriva kraljevski krevet. Smještanjem vlasničke sobe po sredini trupa, maksimalno je iskorišten prostor, pa se, osim toaletnog prostora, našlo mjesta i za walk in ormar, što će zasigurno cijeniti ljepši spol. Dalje niz hodnik po strani su dvije gostinske sobe i na kraju jedna VIP soba, koja neznatno odudara od komfora vlasničke kabine. Velike drvene površine od polirane ebanovine, cedrovine, kao i u ostalim dijelovima broda, naglašavaju luksuz, ali se uspješno nadopunjuju na kožne i drvene dijelove namještaja poznatih talijanskih brendova, poput kože Poltrona Frau.

Canados 888 EVO

U vlasničkoj se kabini ističe kožni baldahin koji natkriva king-size krevet

Jedan od najzanimljivijih prostora za dnevni boravak je fly bridge, koji na Canadosu pretvara ovaj deck u istinski prostor za hedonizam. Pa se tako ispred samog skiperskog mjesta nalazi poveće sunčalište, dok je iza skipera velik stol, te sasvim na krmi kutna sofa, na kojima će svatko pronaći svoj zen trenutak, bilo suncem obasjani ili skriveni ispod razvučenog biminija. Električni platneni krov dodatni je plus za uređenje ovog fly bridgea, jer se na ovaj način propušta, uvijek prijeko potreban, povjetarac za vrelih ljetnih dana. Premda Canados postiže glisiranje u rekordnom roku u svojoj klasi, nagla ubrzanja nismo isprobavali jer je 888 Evo stvoren za opušteni cruising, i to na 27 čvorova. Ipak, nismo odoljeli isprobati kako radi stepenasti trup izrađen u kombinaciji kevlara i armata, pa smo s lakoćom postigli 30 čvorova od maksimalnih 32 čvora i zaboravili na trenutak da se nalazimo na 27-metarskoj jahti, da zapravo testiramo vlasnički primjerak, da se uskoro vraćamo u luku i da ovaj ushit neće vječno trajati. Ovaj Canados klasičnog dizajna, koji je ipak prošao značajan face lift, te s tradicijom ugrađenom u najsitnije detalje i, naravno, performansama koje su duša ovog brodogradilišta, rekli bismo da je kolekcionarski primjerak koji će u idućim godinama odolijevati trendovima i starjeti sa stilom te privlačiti stare i neke nove kupce s istančanim ukusom.

Specifications

Duljina: 27,02 m
Širina: 6,40 m
Gaz: 2,00 m
Istisnina: 76 t
Spremnik za gorivo: 9300 l
Spremnik za vodu: 1800 l
Motori: 2x CAT 32 Acert 1.925 KS
Najveća brzina: 32 čv.
Brzina krstarenja: 27 čv.
Graditelj: Canados

Tekst Filip Bubalo Fotografije Canados

Arcadia A105
Privilege Euphorie 5