Adler Suprema 76

4 MINUTES READ

Stručnjaci iz područja aeronautičke i automobilske industrije udružili su se s jednim od vodećih studija za dizajn na stvaranju ove jahte nove generacije

‘Jednog smo dana sjeli za stol i kroz razgovor shvatili da svi obožavamo jahte, ali ne podnosimo više rutinu u koju je zapala industrija’, kazuje nam Alexander Vagacs, jedan od osnivača Adler Yacht, ističući kako su im i ljubav i mržnja bili jednako važni pokretači. ‘Doslovno mrzimo nekoliko elemenata koje posjeduju sve te jahte: visoku potrošnju goriva, težinu broda i njegov grozan utjecaj na okoliš, broj stubišta i nepraktičnost takvih rješenja za djecu ili starije goste. Shvatili smo da nam je mrska i slaba mogućnost prilagodbe osobnim željama kupca, koliko god se sva brodogradilišta hvalisala time. Ali volimo jahte i odlučili smo stvoriti jednu koja će konačno donijeti nešto novo u svim tim aspektima.’ Sjedište Adler Yacht nalazi se u Švicarskoj, a na listi suradnika su mu najpoznatija imena internacionalnog dizajna i brodogradnje, među njima i Carlo Nuvolari i Dan Lenard, poznati po slobodi izričaja i sposobnosti da pretoče u stvarnost ono o čemu drugi ni ne sanjaju, a suradnja s Adler Yacht omogućila im je da obje te vještine iskoriste kako god žele.

Adler Suprema 76
U glavnom salonu ne postoji granica između interijera i eksterijera, a noću se on pretvara u kinodvoranu jer se sa stropa spušta veliki televizor

Upravljačko mjesto jahte podsjeća na kokpit zrakoplova, što ni ne čudi, jer je razvijeno u suradnji s partnerima iz aeronautičke industrije, u kojoj su ključni elementi pri stvaranju sigurnost, preciznost i jednostavnost. Vagacs kaže da je hibridni pogon jahte razvijan četiri godine i testiran dvije. Efikasniji od ostalih hibridnih sustava za između 30 i 50 posto, omogućava ostvarivanje autonomije od 3.500 milja pri brzini od osam čvorova, uz potrošnju od oko 11 litara goriva na sat. Pri brzini krstarenja od 15 čvorova Suprema 76 troši oko 126 litara goriva na sat, a najveća joj brzina iznosi čak 30 čvorova. Kad se vlasnik poželi tihe i ekološki prihvatljive plovidbe, generatori od 100 kW sposobni su pokretati brod punih sat vremena bez punjenja (samo punjenje traje 60 minuta). Dok jahta stoji, baterije traju cijeli dan, što znači da će gosti uživati u svim blagodatima boravka na jahti bez štetnog utjecaja na okoliš.

Adler Suprema 76
U izvedbi s tri kabine, po sredini donje palube proteže se vlasnička kabina, koja ima i privatnu kupaonicu i veliku garderobu

Mehaničke komponente hibridnog sustava Adler Hybrid Marine uključuju dva Caterpillarova dizelska motora, električne motore (E-Unit) i mjenjačku kutiju koja upravlja i osovinom vijka i omogućava korištenje E-Unit i za pokretanje brodskih sustava i za punjenje hibridnih baterija. Električni dio hibridnog sustava upravlja elementima poput mjenjača, kontrolnih sustava, promjenama načina rada i upravljanjem procedura vezanih uz sigurnost. Profil jahte je vrlo privlačan, nenapadno sportski, dinamičan, ali ne i agresivan. Fly paluba, jedna od većih u ovoj kategoriji, gotovo je skrivena i ne ističe se na profilu, a nadgrađe kao da lebdi nad tamnim ostakljenim površinama trupa. Staklene su površine tekuće, neprekinute i osim što lijepo izgledaju, jamče pogled s unutrašnjosti glavne palube na sve strane bez ikakvih prepreka. Mnoge ideje koje su provedene u djelo na ovoj jahti inače se viđaju samo na mnogo većima, a neki su detalji iznenađujući – grijani podovi u kupaonicama, primjerice, ili grijanje u salonu.

Adler Suprema 76
Adler je s nekoliko iskusnih partnera razvio hibridni pogonski sustav koji Supremi 76 daje autonomiju od 3.500 milja

Na fly palubi i na krmi glavne palube Suprema 76 ima tuševe, a u kokpitu rashladne držače za čaše – oboje dobrodošlo za rashlađivanje tijekom ljeta. Stakla su posebna priča – zatamne se na pritisak tipke – kao i sustav koji vlasniku omogućava upravljanje i nadzor nad nizom elemenata čak i kad nije na brodu, a noću se salon pretvara u kinodvoranu jer se sa stropa spušta veliki ekran. Naručitelj može sudjelovati u oblikovanju interijera od samog početka gradnje. Suprema 76 i stilom i kvalitetom daleko nadilazi prosječnu custom jahtu. Raspored prostorija vrlo je inteligentno izveden, u izvedbi s tri kabine po sredini donje palube proteže se vlasnička kabina, dok su dvije gostinske kabine raspoređene oko nje, jedna na pramcu, a druga na krmi. Adler Supremu 76 oblikovale su ljubav i mržnja, a strast iz nje izvire u svakom detalju. Dokaz da nadaren tim stručnjaka pod pravim vodstvom može provesti revoluciju u svega 23 metra, Adler Yacht Suprema 76 je uistinu fantastična jahta. Ako razmišljate o kupnji hibridne jahte, upoznajte se prvo s tom jahtom, koja krši pravila i stvara nove standarde.

Tehnički podaci

Duljina: 23,11 m
Širina: 6,04 m
Gaz: 1,75 m
Spremnik za gorivo: 5.200 l
Spremnik za vodu: 880 l
Istisnina: 54 t/ 49 t
Motori: 2 x Volvo Penta Diesel D6-330 EVC – 330 KS
2 x Volvo Penta D6-370/DP – 370 KS
Najveća brzina: 30 čv.
Brzina krstarenja: 22 čv.
Doseg: 3.500 nm @ 8 čv.
Dizajn interijera i eksterijera: Nuvolari-Lenard
Graditelj: Adler Yacht

Fotografije Adler Yacht

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Jahta monachus 70 Testovi

Monachus 70 na testu: Najveća hrvatska serijska jahta

Najveća serijski proizvedena jahta u Hrvatskoj odlikuje se jedinstvenim stilom, koji uspješno povezuje tradicionalne vrijednosti brodskog dizajna s modernim štihom Rođena je najveća hrvatska serijska …

sunseeker 65 sport yacht na testu na jadranu Testovi

Sunseeker 65 Sport Yacht na testu: Superautomobil na moru

Sunseeker 65 Sport Yacht iz game uglednog britanskog brodogradilišta krase agresivne i elegantne linije, prostran interijer i inovativni koncept Skyhelm S oko tri milijuna eura …

Jahting

Svjetska premijera modela Absolute 56 Fly u Rovinju

Apsolutna zvijezda događanja Absolute Weekend Rovinj bit će novi Absolute 56 Fly na svojoj službenoj svjetskoj premijeri Pripreme za ljetnu sezonu u punom su jeku …

Testovi

Bluegame BG72 na testu: Izvan okvira

Novi model talijanskog Bluegamea odvažna je jahta namijenjena vlasnicima koji vole avangardni dizajn i obilje prostora U klasičnom pogledu na jahte i brodice mnogi vlasnici …

Testovi

EVO V8 na testu: Plovidba budućnosti

Na najvećoj EVO jahti naglasak je na inovativnim zonama, kako u interijeru, tako i eksterijeru. Svojim rješenjima ova jahta izlazi iz okvira ustaljene nautičke filozofije …

nova Absolute Navetta 75 Jahting

Neosporan luksuz nove Absolute Navette 75

Dvadeset godina nakon što je osnovano, brodogradilište Absolute slavi svoj uspjeh predstavljanjem Navette 75, novog najvećeg modela svoje flote Ovaj model predstavlja sve modele prije …

Hoteli

Prijeko Palace: Dodir renesanse

U srcu grada Dubrovnika, hotel Prijeko Palace i restoran Stara Loza savršeno skladno spajaju prošlost i sadašnjost Ako tražite nezaboravno i drukčije mjesto za odmor …

Cranchi E26 Rider u plovidbi Testovi

Cranchi E26 Rider na testu: Talijanski žigolo

Klasične gliserske linije i prekrasna tamnoplava boja s efektom, koju je Christian Grande savršeno spario s tamno crvenim kožnim tapecirungom, čine Cranchi E26 Rider modernim …

nikki beach montenegro pogled iz hotelske sobe Putovanja

Nikki Beach: Nova destinacija za jahtaše

Doživite ljetnu idilu kompleksa Nikki Beach Montenegro uz nezaboravan spoj zabave, uživanja i gastro–avanture Nikki Beach Montenegro, dio svjetskog lanca luksuznih odmarališta, je restoran i …

Gastronomija

Touch Wine: Dodir vrhunskog vina

Hrvatski brend na jedinstvenom vinskom mikrolokalitetu u svijetu, na kojem je, prema legendi, i grčki bog vina Dioniz imao najbolje vinograde i podrume Svjesni smo …

brodogradilište Adriatic42 crna gora Brodogradilišta

Adriatic42: Profesionalna razina usluga

Puštanje u promet najvećeg plutajućeg doka na Jadranu označava početak nove ere za brodogradilište Bijela, koje postaje remontni servis za superjahte. Novi projekt vode međunarodni …

Gastronomija

Vinarija Bastiàn: Uronite u istarski užitak

Istra je poznata regija vrhunske enogastronomije, a njezin zapadni dio posljednjih je godina postao mjesto radnje nekih od najuzbudljivijih vinskih priča. Na padinama podno Buja, …

Scroll to Top