Absolute 47 Fly na testu: Osjećaj kao na većem brodu



5 min
00:01:44
00:01:44

Proporcionalne dimenzije kabina nude iznenađujuće veliku udobnost dok mogućnost izbora materijala za uređenje unutrašnjosti na zahtjev kupca čini svaki 47 Fly posebnim i jedinstvenim

Absolute 47 Fly najnoviji je model toga talijanskog brenda. Potpuno novi dizajn plovila nastavlja se s već ranije viđenom ‘igrom’ prostora i svjetla na modelima ovog brodogradilišta, a 47 Fly otvara nove granice, nove horizonte i nove mogućnosti. Ugodan i topao dizajn, udobnost prostorija i igra boja skrivaju se ispod nove siluete eksterijera. Jedna od prednosti tvrtke Absolute svakako je dizajn. Bez velikih imena, tim kućnih dizajnera potpisuje se pod sve modele, pa ni Absolute 47 Fly nije iznimka.

absolute 47 fly
Na prostranom mostu može se dodati bimini ili čak hard-top, a na pramcu je veliki prostor za sunčanje

Veliki središnji prozori

Dizajn pramca pomno je osmišljen i pruža neviđenu udobnost. Na prvi pogled, neravan pramac podsjeća na Navettu 68, s velikim prozorom i dosta prostora ispod palube. A posebno u oči upadaju veliki središnji prozori u trupu. Zapovjedni most, povučen prema krmi, i unatrag nagnut antenski luk dodatno oblikuju ovu ljepoticu od 47 stopa. Mostu koji je prostran može se dodati bimini ili čak hard-top, a na pramcu je veliki prostor za sunčanje.

Iza zapovjednog mjesta mogu biti dva sjedala, a po potrebi se može dodati sustav za ispiranje, hladnjak, ledomat i grill. Na krmi se nalazi sjedeća granitura U-oblika, a u sredini je veliki stol od tikovine. Na pramcu je posebno mjesto koje može biti opremljeno sa stolom i sjedećim dijelom u obliku slova U.

Absolute 47 Fly pramac
Na prvi pogled, neravan pramac na Absolute 47 Fly podsjeća na Navettu 68

Kokpit s puno svjetlosti

To se mjesto može spuštanjem stola pretvoriti u veliku površinu za ležanje. Kada je sunce tijekom ljeta jako, na palubi su utori za četiri aluminijska stupa, između kojih se može podići cerada. Krmena platforma velika je poput one na Navetti 48, a za silazak ili ukrcaj može se postaviti hidraulični most.

Veliki prostor za odlaganje lako je dostupan s krmene platforme, a lijevi i desni prolazi vode do kokpita, što uvelike olakšava privez. U kokpitu je blago zaobljena sjedeća garnitura kako bi se poboljšala prohodnost, uz mogućnost ugradnje stola od tikovine, gdje će vam za objedovanje trebati i još jedna sklopiva stolica.

Absolute 47 Fly
Kokpit je od unutrašnjosti odvojen staklenim vratima i šankom na koji se nastavlja kuhinja u obliku slova L

Prijelaz iz kokpita u unutrašnjost odvojen je staklenim vratima i dijelom pulta, koji se nastavlja u kuhinju, a na ulazu je tako riješen šank. Kuhinja je u obliku slova L i ima radnu površinu obloženu corianom. Iznad ormarića su osmišljeni otvori za hlađenje ili grijanje koji omogućuju dobru i neizravnu distribuciju zraka. Elegantna slavina nalazi se iznad sudopera, a u drugom dijelu je električna ploča s dva grijača i pećnicom te veliki hladnjak sa zamrzivačem kućnih dimenzija.

Skroz u kutu na vrhu pulta nalazi se poklopac za otpad, najvjerojatnije onaj organski koji nastaje prilikom pripreme hrane. U kuhinji je i hladnjak za vino te dovoljno ladica i ormara. Čitav središnji prostor salona karakteriziraju veliki prozori s puno prirodne svjetlosti i pogleda na okolinu. Penjemo se do dnevnog boravka u kojem je udobno tapecirano mjesto za sjedenje sa sklopivim stolom u sredini.

Absolute 47 Fly

Absolute 47 Fly

Absolute 47 Fly ima tri kabine

Velike staklene površine imaju električno pokretan prozor za prozračivanje prostorije. Nasuprot sjedištu u obliku slova U nalazi se još jedna uzdužna klupa. Stol u sredini može se spustiti na razinu klupskog stola. Možda bi netko mogao tu i prespavati, ali ne vidimo stvarnu potrebu za tim jer u palubi 47 Fly postoje tri kabine. No, prije nego što stignemo tamo, zaustavljamo se na mjestu za navigaciju.

Iako smješteno unutra, ovo kormilarsko mjesto ima vrlo pogodan položaj i sve funkcije kao i ono na gornjem mostu. Na vama je odluka gdje ćete radije sjediti, ali činjenica je da je iznutra pregled nad plovilom izvrstan, pa čak još bolji kada su u pitanju manevri s krme. Komandna ploča je lijepo dizajnirana i sastavljena od karbona te, još važnije, ima prostor za dva velika navigacijska plotera. Spuštajući se u potpalublje dolazimo do tri kabine.

Absolute 47 Fly
U pramcu se nalazi vlasnička kabina s velikim prozorima i dijagonalno postavljenim krevetom

U pramcu je bez stuba podignuta vlasnička kabina s velikim prozorima i dijagonalno postavljenim krevetom. Umjetna rasvjeta osigurana je LED svjetlima, čiji se intenzitet može prilagoditi prema raspoloženju i potrebama. U prednjem dijelu je manji stol za kozmetiku za pripadnice ljepšeg spola, a s lijeve i desne strane kreveta smješteni su niski noćni ormarići, koji su na brodu ove duljine prilično neuobičajeni.

Druge dvije kabine nalaze se na najširem dijelu plovila i podijeljene su na VIP i središnju kabinu. Kabina na lijevoj strani je označena kao VIP i ima u sredini krevet standardnih dimenzija. Iako u kabini postoje stube, svugdje je stajaća visina. Za odlaganje odjeće ovdje je veliki ormar, te postoji mogućnost ugradnje televizora. Treća kabina je s desne strane i ima dva odvojena kreveta, te stajaću visinu po cijeloj dužini.

Absolute 47 Fly
Treća kabina ima dva kreveta i stajaću visinu po cijeloj dužini

U Absolute 47 Fly ugrađeni su provjereni motori Volvo Penta IPS650 koji osiguravaju nisku potrošnju goriva, visoke performanse, dobru upravljivost te manje buke i emisija. Za vrijeme našeg testa, more ispred Varrazze bilo je mirno, pa smo odlučili napraviti mjerenja na zapovjednom mostu. Dan je bio savršen za plovidbu motornim brodom, pa smo provjerili stanje goriva i vode: gotovo pun rezervoar (92%) i 75% u spremnicima vode. S težinom dodatnih devet ljudi, to nije bila baš olakotna okolnost.

Savršeno dizajniran trup

Talijanski kolega mjeri brzinu i potrošnju goriva svakih 200 okr./min, a ubrzo otkrivamo da je trup savršeno dizajniran, jer nas katapultira iz vode pri 2000 okr./min i 15 čvorova, i lijepo klizi preko mirne razine mora. Pri 3400 okr./min procjenjujemo brzinu krstarenja od 22,5 čvorova. Plovidba je mirna i ugodna. Pri 10 čvorova potrošili bismo 57 litara goriva za oba motora, što mi se činilo mnogo, pa sam malo povukao gas, pa pri 9 čvorova ukupna potrošnja pada na 38 litara na sat.

Ako biste htjeli trošiti ispod 10 litara, brzina bi trebala biti oko 6 čvorova. Najveća brzina bila je 28,1 čvor, kada je 190 litara goriva prolazilo kroz oba motora. Da nisam pogledao oznaku prije nego što sam se popeo na Absolute 47 Fly, definitivno bih imao osjećaj kao da sam na većem brodu. Odabir materijala i izrada namještaja nevjerojatno su talijanski sofisticirani, a raznolik izbor materijala omogućuje svakom kupcu malo više osobne slobode – Absolute 47 Fly ostavio je sveukupan sjajan dojam.

Absolute 47 Fly tehnički podaci

Duljina preko svega: 14,63 m
Širina: 4,48 m
Gaz (max): 1,25 m
Istisnina: 16.640 kg
Spremnik za gorivo: 1600 l
Spremnik za vodu: 530 l
Motori: 2 x Volvo Penta D6 – IPS650 (2 x 353 kW)
Zastupnik: Adriatic Wave

Tekst Julijan Višnjevec

Fotografije & video  Absolute Yachts

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above